fredag 11 februari 2011

En fredag som slutar gott är lycka


Ibland är det bästa att ta det enkelt. Ikväll bestod middagen av avokado, bröd, smör,ost, mjölk, tomatskivor och ägg.

Tack för alla krya på dig hälsningarna! Jag känner mig bättre nu och det är faktiskt fredag och helg och det bådar gott för sömnen. Den är oftast bättre på helgen när jag lägger mig senare och att älsklingen inte går upp och pysslar innan jobbet. Jag hoppas på en bra natt så min kropp kan få energi att bekämpa den besvärliga förkylningen/halsonda som vill hålla i sig.

Nu är det snart Let´s dance och till det så ska jag njuta av te och frysta hallon. Fredagen slutar gott i alla fall och skönt är det! Hoppas er Fredag slutar gott med!

4 kommentarer:

  1. Hittade hit via en annan blogg så jag lämnar en kommentar :)

    Skönt att se att det är fler som äter mackor till middag en fredag som denna ;)

    Hoppas ni får en mysig helg :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag förstår det (och jag längtar efter det där bregottet på bilden där, men det hör inte hit, haha), men nu är det verkligen inte länge kvar alltså :D Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har BF 24:e mars enligt RUL men tror själv på den 17:e mars (det stämmer liksom bättre) :)

    Har en vild liten bebis som börjar tycka att det är alldeles för trångt inne i magen ;)

    Såg att du var utbildad socionom, det funderar jag på plugga till efter föräldraledigheten :)

    SvaraRadera