tisdag 15 februari 2011

Stinsen köpcentrum

God eftermiddag!

Det där modell för en dag jag skrev om inlägget verkade som en kul idé men the studio verkar inte vara så bra . Jag har nu läst på olika forum och känner att jag inte längre är intresserad. Folk har skrivit mestadels negativt om det bla att man blir sminkad i 5-10 min inför fotograferingen och att det kan vara väldigt långa väntetider m.m. Nej när hon ringer ska jag säga att jag inte är intresserad.

Mysig bild på oss från höst 2010

Ja i alla fall så ska jag och Mikael om en stund till köpcentrumet Stinsen som ligger i Sollentuna/Häggvik. Jag var där igår med pappas särbo och jag vill kolla in lite inredningsbutiker lite närmare. Mikael får hänga med på upptåget. Han gillar att gå i affärer men idag är han supertrött men vad gör han inte för sin gravida sötis. Så jag ska se till att inte vara så jobbig utan mest gullig och snäll. Det förtjänar han alltid men inte alltid lätt som höggravid. Bilen har vi till låns tom torsdag så jag tycker det är bäst att passa på nu också.

Kram på er sålänge!

1 kommentar:

  1. Haha ja det är inte många användningar kvar på den där inte, men vi kör in i det sista :D

    SvaraRadera