torsdag 3 februari 2011

Vecka 36


Idag går jag och lillgrabben in i vecka 36. Tiden går ganska fort nu och det är jag glad över!

Egna tankar:
Jag har haft ganska mycket molande värk i ryggen och magen denna vecka. Jag känner mig piggare än förra veckan även om jag är trött. Jag har även börjat känna av fogarna mer men jag hoppas det håller sig där det är nu och inte utvecklas till foglossning. Lillgrabben fortsätter att vara väldigt aktiv så jag tror att det är en aktiv och pigg liten pojke vi kommer att få. Tankarna riktas mycket på när/var/hur det ska sättas igång och själva förlossningen. Jag känner mig förväntansfull, nervös och spänd på en och samma gång. Är även väldigt nyfiken på vår lilla grabb, hur han ser ut och kommer att vara. Längtan och väntan är otroligt stor men hanterbar för det mesta. Nu börjar det i alla fall vara nära förlossningen och det är härligt!

2 kommentarer:

  1. Kul med ny vecka! Tänk så nära du är nu, så kul och jag förstår precis din längtan, den är obeskrivlig!!!!

    Kramar

    SvaraRadera