fredag 25 februari 2011

En fredag att njuta av

Godkväll!

Tänk att det är Fredagskväll ikväll. För någon timme sedan åt vi en extra fin middag, det blev entrecote med bakad potatis och hemmagjort vitlöksmör. Massa gott! Vad skönt att vi har en helg framför oss och att man fått pengar idag. Imorgon ska vi till Bromma Blocks(köpcentrum) och köpa present åt Mikaels brorsdotter som fyller 4 år snart och sedan kanske det blir lite annan shopping.

På väg hem från barnmorskan idag så tittade jag förbi Bromma Blocks och shoppade prylar att pyssla ett album med. Detta ska jag pyssla med om dagarna nästa vecka tänkte jag! Bra sysselsättning som höggravid måste jag säga!


Dessa pysselprylar är från Panduro

Ha en fin kväll, kram från bebis i magen och mig!

4 kommentarer:

  1. Tack!! Hoppas att ni får en underbar helg :D Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt, lite som scrapbooking eller va de heter? Haha, jag är inte så bra på sånt. Sa till Oskar igår att jag framkallar lite bilder att sätta i album, typ såhär lät det "ja, du vet bookscrappa, scrappbok, scrappbooking, eller va heter det då?" "Öööh, jag har iiingen anning" "Ne, men man scrappar" "Oookej..?" Hahaha, aja lite svårt att skriva det men de lät jäkligt dumt och sen blev jag så osäker på vad det hette så jag bara rörde ihop allt och jag tror inte oskar har en aning om vad jag menade.. Iaf, får se om jag också pysslar lite med det. Är egentligen 0 % pysselmänniska, så det kan ju bli intressant, haha! Lovar att lägga ut det på bloggen om jag får något gjort iaf :) Kram

    SvaraRadera
  3. hoppas det är ok att jag kikar in och önskar en trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  4. Ingen uppdatering idag... Hur mår du? Föder du kanske en öoyen prins eller är du upptagen med annat ;)

    SvaraRadera