söndag 6 februari 2011

Söndagsfin

Helgens sista dag, ta vara på den mina vänner !

Jag kan nog säga att jag börjat tröttna ordentligt på att inte ha så mycket variation på kläder nu. Jag längtar tills i vår och sommar då jag kan börja införskaffa nya kläder! Idag blev det i alla fall att fila och måla naglarna.Det får mig att känna mig lite finare. En tröst på resans gång hehe. Att sminka sig har ju dock blivit lite jobbigt nu på slutet eftersom handfatet är lågt och trycker mot magen. Men ändå har jag gjort det lite oftare nu på slutet, antagligen för att man är så trött på att känna sig sunkig. Nej i vår och sommar ska det bli nya tag! Har funderingar på att skaffa lite nya sminkprodukter och någon bra sminknecessär. Men det får nog bli efter lillgrabbens ankomst.

1 kommentar:

  1. Mina mammaleggings har gått sönder och mina bägge mammajeans har blivit för små, mina mjukisbyxor sitter åt under magen. Alla byxor förutom två par.. Alla t-shirtar, linnen m.m. är för korta, förutom ett svart linne och två vita. Det är inte sådär jättekul, hehe men jag ska köpa nya leggings iaf, även fast Liten kan komma när som helst så måste jag införskaffa mig ett par nya för det är jobbigt att inte kunna ha leggings hehe ;)

    Förresten, måste bara fråga. Förut kallade ju du lillen i magen för Vincent - känner ni fortfarande att det är "rätt" eller bestämmer ni er när han är ute? Kram!

    SvaraRadera