torsdag 10 februari 2011

Den fina baby bagen

Godkväll !

Idag är inte riktigt min dag. Därav har det inte varit så mycket bloggande.Igår fick jag i alla fall en baby bag hos barnmorskan, vissa föderskor får den hos barnmorskan medan andra får den på BB tror jag. Jag fick i alla fall min igår och det var en hel del fina saker i. Man blir lite extra uppmuntrad och glad av en sån här bag !

1 vit body st 56 från Lindex, 1 par strumpor från Åhlens, 1 haklapp, Idominsalva, 1 paket pampers blöjor, bindor always night,parfymfritt tvättmedel, reflex, 1 par strumpor i st 13-15 från polarn och pyret, en necessär med provförpackningar från natusan(zinksalva,amningsinlägg,babyolja, baby duschcreme),bepanthen salva, babyschampo, baby bubble bath och tvättcreme.


Utöver detta fick man reklam och rabattkuponger.

6 kommentarer:

  1. Ja det är så mysigt med mammalivet! Vad kul med en sådan bag, det var inget jag fick. Massa fina saker:)

    SvaraRadera
  2. Fick det paketet på BB :) Superbra med alla salvor och så, hade inte köpt hem det :P

    SvaraRadera
  3. Tack söta du! Slänger nog upp shoppingen under helgen då, även om det mest bara var basgrejor :D

    SvaraRadera
  4. Vilket bra paket! Jag har klickat hem en massa paketerbjudanden, men de flesta innehåller mest reklam. Inget har haft så vettiga saker som det här!

    SvaraRadera
  5. Åh, BB-väskorna är guld värda! Vi fick 2 st på BB, fullproppade med massa grejer, egentligen behöver man ju knappt köpa något själv inser man i efterhand. Haha.
    Krya på dig förresten!

    SvaraRadera
  6. Åh vilket lyx! Önskar vi fått de, men icke :) här fick vi nada! Våran bb vistelse var inte alls bra tyvärr, men de är vårt sjukhus i ett nötskal! Bb Stockholm har jag bara hört bra om :)

    SvaraRadera