söndag 13 februari 2011

En påminnelse

God söndag!

Har haft en kanon natt i natt. Sovit som en stock mestadels av tiden! Lillgrabben fattade inte vinken igår tyvärr... haha! Men oavsett så kommer han snart även om det inte känns så. Försöker att påminna mig själv om att för varje dag så är vi en dag närmare att träffa honom. Det är ju verkligen så och man får försöka ta vara på och njuta av tiden som är kvar. Göra det bästa av situationen även om man är trött på den. Dags att rycka upp mig !

Idag ska vi ta en tur med bilen, kanske blir en tur till ÖB och sedan åka runt och kolla lite. På onsdag ska vi lämna tillbaka bilen som vi nu har haft på lån i några veckor. Man får passa på!

1 kommentar:

  1. SV: Jag bor vid ystad, södra skåne :)
    Jo jag ska väl inte säga att jag är dålig direkt, designar min egen blogg lite då & då :)
    Kram

    SvaraRadera