onsdag 16 februari 2011

Gravid för evigt?


Bild från igår

Goddag!

Idag mår jag ganska bra men det känns lite som att man ska vara gravid för evigt. Jag längtar så otroligt mycket efter min egen kropp. Magen är verkligen i vägen och jag går in i det mesta mest hela tiden , kanske beror till viss del att vi bor i en 1 a också. Sedan längtar jag otroligt mycket efter mycket annat som jag bara kan drömma om i nuläget, tänkte skriva ett inlägg om det senare!


Det som muntrar upp just nu såhär i slutet är:

- Jag har bara 3 veckor(dvs 21 dagar) till bf
- Min otroliga sambo
- Fantastiska läsare
- Bloggar jag läser
- För varje ny dag är jag en dag närmare min lilla pojke

6 kommentarer:

  1. Fick skorna nyss i brevlådan! Ännu finare i verkligheten! =)

    Tre veckor går fort! Jag har 7 veckor till BF och det känns som om de första 33 flugit förbi! Fast går kanske långsammare på slutet!?

    SvaraRadera
  2. Som du skriver, det är helt fantastiskt att varje dag är en dag närmare bebisen!

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig hört om någon som varit gravid för alltid så det ska nog även du slippa ;)
    Men jag förstår din längtan, nu börjar man ju förbereda sig för förlossningen och för det nya livet som förälder :) Det är ju så spännande! :)

    SvaraRadera
  4. Ska ni bo i ettan även när lillen kommit?

    SvaraRadera
  5. Jag känner mer och mer att det hela bara är en dröm, hela graviditeten. Det kommer inte komma en bebis, herregud hur kan jag tro något sådant? Ser alla andra bloggare som får sina små men det kommer inte hända mig - typ. Hehe konstigt att jag kan tänka så egentligen, men längtar så tills värkarna kommer och man ska föda fram sitt barn som legat och grott i magen :D

    SvaraRadera
  6. Hej gumman! Jag förstår dig, jag längtade också såå mycket efter att få "tillbaka" min kropp.. Jätte skönt att bara dela med sig av sina bröst, haha. Sen kan du ju mysa med din lillgrabb :D

    Ska försöka komma igång med bloggandet snart. Saknar den och er. Massa kramar!

    SvaraRadera