torsdag 10 februari 2011

Vecka 37

Idag går jag och lillgrabben in i vecka 37

Egna tankar:
Vecka 37 det låter så mycket. Nu är du nästan färdig bakad min lilla pojke. Veckan har gått ganska snabbt men det får gärna gå ännu snabbare. Vill bara ha dig här nu. Är trött på att gå runt och vara megagravid. Men jag försöker vara positiv och för varje dag som går är vi som jag sagt tidigare en dag närmare dig. Visst är det fantastiskt!? Och fast jag fått så många sparkar och bökande från dig kan jag fortfarande inte låta bli att fascineras av just det. Det är många gånger jag tittar på ditt bökande och sparkande när din pappa pratar med mig. Lilla du vad du är älskad!


Vecka 37

2 kommentarer:

  1. En resa tillsammans med hans kompis, för att utöva deras hobby frisbeegolf på grymma banor i budapest :D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker dagarna går fort men det känns ändå som det är en evighet kvar!!

    SvaraRadera