torsdag 3 februari 2011

Framkallat foton

Så nu har jag äntligen laddat upp bilderna på Fuji och framkallat dem. Vissa har jag tänkt att ha i ramarna vi köpte i helgen, men även i album och en större ram som vi får ta och införskaffa.

Beställde denna bild i 30*40. Jag tycker att den är så fin att jag vill att vi ska ha den stor så man ser den riktigt bra. Kanske skulle den passa fint i hallen.

Imorgon utses vinnarna av babyskorna så passa på nu om ni vill tävla om dem, vill du tävla skriv en kommentar här

2 kommentarer:

  1. Tack! Det var en jättefin bild på er, älskar svartvita bilder och ska beställa några här också tänkte jag :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller också på att framkalla bilder, eller ja.. Iaf välja ut vilka som ska framkallas. Blir en hel del på ett halvår märker jag hehe :)

    SvaraRadera