tisdag 30 november 2010

99 dagar kvar till BF

Idag är vi nere på tvåsiffrigt jag och lillgrabben . Det känns som att det är kort tid kvar samtidigt som det känns som att det är lång tid kvar tills vi får träffa vår lilla grabb. Men det är ganska lång tid jag varit gravid nu och mycket av tiden är redan avklarad. Jag är så tacksam över att jag fått må så pass bra som jag fått göra sedan vecka 15. Men just nu är det ett hormonmoln över mig och jag känner mig ganska slut. Men det vänder det vet jag. Jag behöver bara vila lite mer.

Fick ett uppmuntrande sms tidigare under dagen:

"Vill du äta på restaurang idag älskling?".

Så det blir att äta på restaurang för oss ikväll. Skönt att behöva slippa laga mat och väldigt fin uppmuntran av Mikael. Det kommer nog muntra upp mig.


Underbar

2 kommentarer:

  1. Åh, vad underbart med restaurangmiddag :) passa på att göra sånt och njuta på egen hand, nu innan lillen kommer. :)
    (Och tiden kommer säkert gå såå fort - ärligt, minns den dagen som igår då jag själv räknade ned till tvåsiffrigt under graviditeten. galet!)

    SvaraRadera