tisdag 23 november 2010

Känns som första gången varje gång

God morgon på er därute!

Idag är jag ledig och har fått sova ut. Kändes otroligt skönt! Morgonen är tyst och stilla och snön är ett minne blott. Tyvärr. Jag hade ju gärna gjort en snölykta ju! Men jag får vänta tills nästa gång det blir ett vinterlandskap här i Stockholm. Det ska bli spännande och få höra hur det går med lillgrabben i magen och prata lite. Undrar vad vi kommer att prata om denna gången. Är förväntansfull och lite pirrig på nåt sätt. Antar att jag blir det för att det hela tiden känns som en första gångs upplevelse. Och ja det är det ju faktiskt varje gång eftersom jag är förstföderska och går igenom nya faser hela tiden under graviditeten.



Att vara gravid är nog det underligaste jag varit med om! Många jobbiga stunder men många fina stunder med magen och sparkarna och allt annat som sker med vår lilla grabbs utveckling hela tiden. Det är fantastiskt hur en liten människa växer fram i ett hus på min kropp. Det är fantastiskt och ofattbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar