lördag 13 november 2010

Borta bra men hemma bäst


Nu är vi hemma igen från Mikaels föräldrar. På vägen hem var vi och köpte gott inför kvällen. För min del blir det apelsinjuice, päron som jag ska skiva och torkade blåbär. Det är trevligt att vara borta. Men vad skönt det är när man kommer hem. Hemma är ljuvligt för min själ i alla fall! Ikväll blir det inte att ladda ner någon film utan vi tänkte titta på filmen Underbar och älskad av alla som ska gå på tv kl 21 på tv 4. Jag har sett den förut men jag tycker att den är ganska bra.

Hoppas ni får en bra lördagkväll!

4 kommentarer:

  1. Ja jag har också svårt att tro att människor skulle krocka en bilstol och sedan sälja den.. men ska kolla upp alternativet att hyra, hoppas att det går att göra här i Oslo för det vore ju toppen :)

    SvaraRadera
  2. haha inte roligt :P det lär ju bara bli värre också. :D

    SvaraRadera
  3. Nej usch vad läskig den var, gillar också Beck men denna behövde man precis som du skriver kudden nära tillhands hela tiden! haha:) Hoppas allt är bra med dig och magen! Kramar

    SvaraRadera
  4. Sant, men det var en liten extra anledning till frukost på sängen iallafall, så det var väldigt uppskattat och mysigt :)

    SvaraRadera