fredag 12 november 2010

Äntligen fredag!

Nu är man äntligen hemma! Allt har gått bra på jobbet idag och jag ser fram emot att få fortsätta nästa vecka. Dagen har gått jättefort även om jag jobbade över till 16.45. Dagarna går ju mycket fortare när man har ett arbete. Väldigt skönt! Men lika skönt är det att helgen är här och jag kan umgås massor med Mikael. Ett paket stod och väntade på mig när jag kom hem. Roligt! Det var äntligen bärselen vi håvade in på tradera förra helgen.

Nu gäller det bara att montera ihop den men det fixar Mikael ikväll. Skönt med en händig sambo!

1 kommentar:

  1. Jag skall köpa en babysitter bärselen skall jag nog vänta med tror jag;)
    Ja babyoljan är toppen, jag tror dock att jumer elasticitet huden har när man exapnderar så hjälper det, då huden blir "vigare"är ju rätt logiskt faktiskt..jag är en riktigt torris så det beror säkert på vad man har för hudtyp med..

    SvaraRadera