torsdag 25 november 2010

En jobbig natt men desto bättre dag

Natten har varit rent ut sagt skitjobbig. Har hostat massor vilket i sin tur troligtvis lett till en vaken liten gosse som sparkat sin mamma massor. Så det blev inte mycket djup sömn här inte. Därav blev det inte att jag åkte till barnmorskemottagningen. Det var en drop in tid jag skulle på så det fungerar att åka imorgon också. Älsklingen har tydligen glömt sina mediciner så han kommer hem om en liten stund på sin lunch. Trevligt att få kramas lite!


En lykta som stått på balkongen men nu har jag tagit in den.

Senare under dagen ska jag gå iväg till Bromma Blocks och handla doppresenter, kanske någon tröja till mig och kanske något till lillgrabben. Riktigt trevligt ska det bli och shoppa!


Kram!

1 kommentar:

  1. haha jag tror precis som du, att det kommer köpas hem lite mer ;D

    SvaraRadera