måndag 22 november 2010

Om att få stunder då man kan vara som ett barn igen

Goddagens!

Jag har insett att nu när man skaffar barn/snart får barn så har man möjligheten att få stunder då man får vara som ett barn igen. Vilken lycka! Tänk att få göra snöänglar och snölyktor,pyssla,måla, rita osv. Man kan ju göra dessa saker även om man inte har några barn förstås men man får en betydligt större anledning till att göra sådant när ens eget barn växer upp. Jag som älskar att pyssla! I december kan jag pyssla en hel del i alla fall!


Jag blir även sugen på att göra en snölykta nu när det har kommit en del snö igen(perfekt kramsnö). Kanske får ta och göra det någon dag! Viktigt att ha barnasinnet kvar till viss del tycker jag. Det är härligt och själen mår bra av det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar