onsdag 17 november 2010

God jävla morgon från en tröttis

Godmorgon!

Jag har i natt sovit som en stock och vaknade nu kl 8.00. Utanför fönstret är det frost och det är faktiskt mysigt! Sitter här och äter min yoghurt med linfrön och musli. Bra för min mage det!

Jag och kulan nu på morgonen. Tröjan var en hängtröja förut men nu sitter den tajt och fint över kulan. Får igen knapparna i alla fall haha!

Jag känner mig glad idag för att jag kan gå till arbetet igen. Det är inte bara det att jag får sysselsättning och pengar som är skönt och piggar upp min själ. Det är även roligt att träffa andra tjejer/kvinnor och prata med. Hoppas på att få arbeta ganska mycket framöver!

2 kommentarer:

  1. Ja :)! Fick sånt blodtrycksfall på kvällen och trodde jag skulle dö medans jag samtidigt matade liten. Tur mamma var med, fick slänga över henne nästan. Fick sån panik. ingen hit alls..

    SvaraRadera
  2. Absolut det skall jag göra, din kula är lite större än min,hihi;)

    SvaraRadera