måndag 1 november 2010

Frågestund

En läsare hade en fråga som jag nu tänkte ta upp här i bloggen, frågan har att göra med att vi bor i en 1a.

Men ni är inte sugna på något större?

Vi drömmer om en större lägenhet i framtiden och har tänkt att skaffa det runt våren 2012.Vi drömmer om hus i framtiden med. Kanske flyttar vi till hus senare i livet?

Men nej vi är inte sugna på något större i nuläget. Jag har flyttat en del under min studietid och känner att jag trivs i denna lägenhet. Det är skönt att ha en fast punkt som man känner att detta är verkligen mitt hem. Innan jag flyttade till Mikael bodde jag i en korridor och där kunde man aldrig känna sig riktigt som hemma. Först väntar första tiden med vår guldklimp. Vilket ska bli det mest spännande vi varit med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar