onsdag 10 november 2010

Angående städning igen

Från någon anonym läsare:

"Det har väl aldrig varit farligt att städa eller arbeta när man är gravid. Är du gjord av porslin.
En som undrar!"


Jag anser det varken farligt att städa eller att arbeta som gravid. Det jag däremot anser och skrev om i inlägget om städning är att det kan vara bra att ta det lugnt med städning när man är gravid och inte stå i så konstiga ställningar under städningen. Nej jag är inte gjord av porslin men jag anser att det är viktigt att lyssna på min gravida kropp.

1 kommentar:

  1. Haha vilken jävla sjuk kommentar, alltså ursäkta men hur tänker människor? Antagligen inte varit gravid o vet att man får ont som f-n, krampar ju i magen av vissa fysiska ansträngningar.. Klart man ska ta det lilla lugna, man har ju inte samma energi och kapacitet nu som innan man blev gravid vilket verkligen känns ;)

    SvaraRadera