söndag 7 november 2010

I'm back!

Hej kära bloggläsare, hoppas ni har saknat mina inlägg!

Nu är jag tillbaka igen i alla fall. I fredags hade jag och Mikael väldigt trevligt när vi var på restaurang och bio. Filmen I rymden finns inga känslor var rolig! Har ju tidigare arbetat med människor med asperger syndrom så man kände igen en hel del.

Jag inne på damernas på restaurangen

Igår hade vi besök här hemma av en kompis till Mikael och flickvän. Det var första gången jag träffade dem så det var trevligt! Vi fikade och pratade en massa och tiden gick väldigt snabbt! Sedan var det dax för oss att dra iväg till Mikaels bror på ost och kex. Väldigt trevligt det med! Dagen var verkligen fullspäckad men det var kul.


Fruktskål till fikat. Mums!

Idag blir det nog lugnt. Kanske titta på någon film.

1 kommentar: