fredag 19 november 2010

Efterlängtad helg

Det var en trött Anna som vaknade i morse. Inte ville hon gå upp heller. Jag kommer aldrig(iofs ska man aldrig säga aldrig)bli en morgonmänniska. Att börja vid klockan 7 kommer alltid att vara lite av en plåga för mig. Men att få arbeta är kul och jag kommer få arbeta igen på måndag och sedan är det nog så att de kommer ringa upp när de behöver mig. Skönt i alla fall att jag får möjligheten att timvikariera istället för att bara vara hemma och vara seg och gravid. Jag har varit väldigt trött efter arbetet och sovit som en stock om natten. Men jag har fått massa energi jag inte visste att jag hade. Jag har blivit både gladare och piggare av att arbeta vilket är jättekul!

Ikväll ska jag möta Mikael vid Coop och vi ska handla mat inför kvällen. Jag läste nyligen en blogg där hon hade gjort bakad potatis och haft en röra och räkor till. Själv funderar jag på att göra bakad potatis med avokadoröra och räkor. Hur gott låter inte det en fredagskväll? Jättegott enligt mig och enkelt är det också!

Hoppas ni får en skön och mysig fredag. Håll er inne och mys med tända ljus!

2 kommentarer:

  1. Åh gott med bakad potatis med röra. Var flera år sen jag åt det sist, mums! :D

    SvaraRadera
  2. Hihi vad skillnad det är på våra magar;)Vi är ju i samma vecka;)
    BM besök är mysigt..=) Ja exakt o med mitt schema så känns det som att jag inte kan prioritera bort ngt=( Fast jag egentligen borde, tycker att december är rena stressen..

    SvaraRadera