onsdag 10 november 2010

Om att ta det lite lugnt med städning

Min älskling är väldigt mån om mig. Han tycker egentligen inte att jag ska hålla på och städa nu när jag är gravid men idag har jag i alla fall moppat här i lägenheten. Det gick bra men man känner att man får lite kramper i magen och ryggen av rörelserna. Så jag ska nog inte överdriva det här med att städa i diverse olika ställningar nu när jag är gravid. Det är nog bra att ta det lite lugnt precis som älsklingen vill. Men lite måste man få vara med och göra nytta!

Fina golvmoppar. Hemma här har vi en vanlig röd vileda mopp.

2 kommentarer:

  1. Okej, ne jag har inget emot snö bara man kan ta sig till uni. Hade helst velat kunna cykla ett tag till. Måste börja träna på annat sätt, men promenad funkar inte (p.g.a. mina cp-fötter) simning klarar jag inte av (bacillskräck utan dess like..) Hm.. Har du något förslag? hehe, får skaffa motionscykel annars :P

    SvaraRadera
  2. Det har väl aldrig varit farligt att städa eller arbeta när man är gravid. Är du gjord av porslin.
    En som undrar!

    SvaraRadera