onsdag 3 november 2010

En hård natt

Trots den hemska natten, då jag hade en mardröm, var uppe ett antal gånger på toabesök och vaknade med massa huvudvärk så ska jag försöka se dagen med lite positivare ögon.

Imorse så syntes Vincents sparkar och rörelser väldigt tydligt på magen. Gullig han är! Påminner mamma att han är där som en av livets största gåvor. Påminner mig om hur tacksam jag är över att han finns och att han snart kommer att vara hos oss. Mikael har också börjat känna honom sparka nu. Och det är fint att vi båda kan känna!

Jag och Vincent vecka 22(21+0). Imorgon går vi in i vecka 23.

Funderar på om jag skulle baka det där brödet idag. Sånt där man köper på påse. Kan vara gott till onsdagsmys framför bland annat Efterlyst med sambon. Vi får se hur jag gör. Nu är det toabesök som gäller! Han gillar och sparka på kissblåsan. Busiga bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar