torsdag 4 november 2010

Världens fynd

Nu har jag fyndat på tradera igen. Folk skänker bort sina saker !

Köpte denna bärsele(helt oanvänd)för 62 kr + frakt som jag inte vet i nuläget. Men eftersom personen också bor i Bromma så lär det inte vara så mycket. En bärsele kommer att bli perfekt för oss tror jag. Ha lilla Vincent nära mycket och man får händerna fria så man kan gå på toa, laga mat osv. Kommer även bli jättebra i sommar när vi är på äventyr!

Så vill ni fynda så ska ni gå in på Tradera.

3 kommentarer:

  1. Gött, fynd det gillar vi!!! En sådan ska jag nog med fynda=) Jag fyndar varje dag jag..underhållning på hög nivå! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen ett fynd! Vi hade turen att få låna en babybjörn vi och den användes verkligen varje dag! Guld värd!! =)

    kramkram

    SvaraRadera