fredag 3 december 2010

En trött gravidis

Kvällens middag blev asiatisk kycklinggryta med ris(Fick med mig hem mat från arbetet idag igen). Det smakade fint och det var skönt att slippa laga mat en trött fredagskväll när man jobbat hela veckan.


Mitt läsarantal har ökat ganska mycket senaste tiden och det är väldigt roligt tycker jag. Ni är varmt välkommna! Det skulle vara kul om ni kommenterade någon gång så man får lite insyn i vilka ni är. Ha en fin Fredagskväll alla nya och gamla läsare, själv tänkte jag sova ganska snart. Imorgon väntar åktur!

1 kommentar:

  1. Jag har försökt kommentera här massa gånger men det verkar inte vilja fungera.... eller så väljer du att inte godkänna kommentarerna..

    Har bland annat fråga om medicinen du fick möjligen heter Levaxin???

    SvaraRadera