måndag 27 december 2010

Ett år sedan

God förmiddag!

Idag är det ett år sedan jag och min kärlek träffades för första gången. Tänk att jag sitter här i vårt gemensamma hem nu. Vilken lycka att vi träffades!

Vi två på julaftonskväll, Mikael är väldigt trött hehe.

Idag ska i alla fall jag bara vara inne, vila och kolla på film. Jag har börjat inse att jag är mer gravid än vad jag nog velat inse på ett sätt. Med det menar jag att jag måste börja ta det en aning lugnare och inte vara ute och shoppa i 4 timmar efter att ha haft en jul som varit fullsmockad. Hehe! Man inbillar sig ibland att man klarar av lika mycket som förut innan man var gravid men det gör man inte. Lillgrabben har nu lagt sig tillrätta tror jag. Det är alltid ett tryck i underlivet när man går nuförtiden och vissa gånger är det ett väldigt tryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar