onsdag 22 december 2010

Julshopping och dagens julklappstips 22 december


Nu när julen börjar smyga sig in sakta men säkert så har man en hel del att pyssla och stöka med. Men det är kul, trevligt och mysigt tycker jag! Idag har jag haft en hel dag på Bromma Blocks. Under shoppingturen blev det en paus på Espresso house där jag åt en smörgås och färskpressad apelsinjuice.

Dagens julklappstips är en Gottepåse



En sådan här påse lägger man i olika godsaker åt den som ska få julklappen.

I gottepåsen som jag har gjort har jag bland annat haft följande saker i:


En fin sylt

Praliner

Macarons(franska maränger)

Kakor med choklad

Servetter

Ett ljus


Detta blir en påse att njuta av och passar alla, speciellt sådana som är svåra att köpa prylar till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar