fredag 17 december 2010

Sjuk och en positiv överaskning

Godmorgon!

Har haft en lite jobbig natt då jag vaknat och inte kunde somna. Sedan skrämde jag min sambo genom att snyta mig. Haha väckte tydligen honom då det låter så högt enligt honom. Men jag måste ju faktiskt kunna andas!

Lite mer julpynt hemma hos oss.

Gick upp redan vid sjutiden idag. Eller upp och upp jag la mig i soffan med datorn. Jag kände mig riktig risig när jag gick upp pga halsont,huvudvärk,tjock i öronen och förkyld. Efter en rinexin och en huvudvärkstablett så känns det bättre även om jag snyter mig hela tiden. Jag får se till att få bort detta nu! Måste ju hålla mig frisk när vi ska ner till min familj på julafton.

Måste tipsa om en glad överaskning jag fick reda på genom en blogg nu på morgonen, Nämligen ett gratis gravidpaket för alla er gravida därute

Paketet innehåller följande:

Body från Kappahl
Rabatt på damplagg hos KappAhl
Havandeskapsolja från Weleda
Pomegranate Regenerating Hand Cream från Weleda
20% rabatt i Allt för föräldrars shop http://shop.alltforforaldrar.se
Tidningen Föräldraguiden Gravid från Allt för föräldrar


För att få ett gratis paket, gå in och bli medlem HÄR

1 kommentar: