torsdag 9 december 2010

Julklappstips 9 december

Dagens julklappstips är en julklapp jag själv önskar mig, dvs en massagebok. Det skulle vara kul att lära mig mer om massage och jag tänker även se till att min kille blir en riktig hejare på att massera innan det stora maratonloppet börjar(förlossningen). En massage bok är perfekt om man vill lära sig att massera utan att gå dyra kurser. Lite mer massage åt folket helt enkelt!


Denna bok lär dig klassisk massage och kostar 120:- på Bokus.com

Själv har jag inte önskat mig någon speciell massagebok, bara att det ska vara vanlig/klassisk massage. Vad tomten kommer med får jag se!

1 kommentar:

  1. Jag har också haft en massa sura uppstötningar men det börjar bli bättre nu tack och lov. Hoppas att det blir det för dig också :)

    SvaraRadera