lördag 18 december 2010

God eftermiddag på er! Igår åt vi sallad med vitlöksbaguetter och tittade på filmen Ett päron till farsa firar jul. Lite smårolig är den!

Idag har vi legat och gosat länge i sängen, skönt att få en lång sovmorgon tillsammans. Ganska nyligen var vi nere på Coop och handlade lite mat och ingredienser till julgodis vi ska göra imorgon. Vi är inte riktigt upplagda för att stå och stöka med julgodis idag. Vi är rätt slitna med förkylningen. Men Brämhults apelsinjuice och värktabletter är införskaffade för att hjälpa vår "krya på oss" process. Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag ta det lugn och njuta av en stunds läsning i jultidningen vi köpte. Glömde totalt bort dagens julklappstips igår men det kommer idag. Ha det fint så länge!

1 kommentar:

  1. Jag har börjat lite smått med boken och jag tycker att det kan vara ganska skönt att ha någorlunda koll på vad som komma skall :) Sen blir det ju föräldrarutbildning i januari som jag hoppas kan vara ngt givande!

    Ha en mysig lördagkväll!

    SvaraRadera