onsdag 8 december 2010

Julklappsinslagning

Just nu så känns det som att jag är inne i en trötthetsperiod i graviditeten. I helgen gjorde jag massor och det var mysigt. Nu i veckan har jag inte orkat så mycket alls. Var i alla fall nere på Coop idag och fixade prylar till julklappsinslagningen. Jag gillar att slå in mina julklapparna själv och jag gillar när det ser lite gammalt ut.

Här är resultatet:




Det är självhäftande tomtar som pryder julklapparna och som snöre har jag använt så kallat steksnöre(det hittar man vid bullformar)

7 kommentarer:

  1. Vilka mysiga paket!

    Ja hon besöker oss ofta, vi står varandra riktigt nära! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också när paketen ser sådär gamla och mysiga ut, jättefina paket du gjort :)

    SvaraRadera
  3. Jag har BF 6/ 3 så vi är väldigt nära varandra :) Jag bor i Stockholm och går hos BM i Farsta (nära jobbet). Är vi nära där också? :) Ska på föräldrarträff 11 & 12/1 tror jag det var..

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint du har gjort då! :D Vi har sånt där rött stämplingsgrejs hemma, så ska pyssla lite sen när alla klappar är inköpta, det är så mysigt :)

    SvaraRadera
  5. Eller hur! Kommer nog komma väl till användning sen när lillan är här ;D

    SvaraRadera
  6. Fint inslagna julklappar du gjort! Helt klart roligare att ge bort, och att få också om du frågar mig, när inslagningne är lite personlig=) Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera