tisdag 14 december 2010

Pepparkakor

Nu har jag bakat årets pepparkakor. Samtidigt lyssnade jag på julmusik. Det var mysigt att baka och lukten är ljuvlig i detta hem nu men jag känner mig inte ok. Det känns som att jag håller på att få någon infektion eller något.

Under själva bakandet


Färdiggräddade



Senare någon dag ska jag ha glasyr på vissa och sätta ett snöre på dem så jag kan hänga upp dem i den kommande julgranen och kanske i ett fönster. Jag vet att jag inte skrev något dagens julklappstips igår men jag tar igen det idag genom att skriva två julklappstips. Men det får bli senare ikväll. Nu ska jag ta och äta lite grillad kyckling sen igår och sedan lägga mig och vila/sova i sängen.

2 kommentarer:

  1. Tack! :) Måste vara vilken dag som helst för dig att gå in i vecka 29 också ju..

    Gott det är med egna pepparkakor, se fina ut!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med julstämning och det är bäst att ta vara på den, för snart är den över. :( Men sen har vi en härlig tid framför oss... inte långt kvar efter jul! :)

    SvaraRadera