söndag 12 december 2010

Godmorgon eller god middag kanske

Ja hos oss är det fortfarande som morgon. Vi har nyss ätit baguette med te för min del och kaffe för Mikaels del. Gud vad gott det kan vara med vitt bröd ibland, inte ofta vi äter det. I natt har jag fått en skön sömn och det var skönt eftersom de senaste dagarna har kantats av dålig sömn och många sparkar. Min lilla grabb kan ge rejäla kickar nu, dem kan göra ganska ont. Snart når han väl revbenen. Ajaj,jag fasar haha!

Igår när vi var på Coop så tog vi med oss en rabattkupong på 30 :- på pampers som vi fick med i babyboxen. Ett paket blöjor kostade 39:- så det blev nästan helt gratis för oss. Så nu har vi en del blöjor här hemma. Men vi kanske behöver ta och köpa lite fler eftersom de kommer att gå åt fort.

5 kommentarer:

  1. Bebisens väska är klar men jag segar med min faktiskt hehe :)

    SvaraRadera
  2. Försökte gå med i Libero klubben men deras sida krånglade så jag gav upp, skall nog ge det ett nytt försök snart igen;)
    Listan är nu uppe på bloggen;)

    SvaraRadera
  3. Tycker ni ska vänta med att köpa hem massa innan ni vet vilken sort ni vill testa :)
    Jag köpte hem 1 paket libero och 1 pampers & så fick jag ett paket i liberoväskan på BB!

    & jag märkt ju ganska snabbt vilket som inte var för oss :)

    SvaraRadera
  4. Vi köpte ett paket libero-blöjor idag och sen när vi kom hem såg vi att vi hade den där värdechecken på 30 kr på pampers, så det blir att köpa ett sånt paket också, hehe :) Men sen ska vi inte köpa fler, man vet ju inte hur stor den lille blir och vi har ett paket i storleken över också. :) Men riktigt nice att man fick 30 kr rabatt ;)

    SvaraRadera
  5. Håller med Frida :) vänta och se vilka ni gillar bäst! Vi körde på Libero från start och var som tur var supernöjda (har testat Pampers i efterhand då vi fått tester men ej passat oss)

    Grattis förresten :)
    Kram!

    SvaraRadera