onsdag 15 december 2010

Julfint och julgodis påsar

Nu har jag hållit på och pyntat här hemma. Så nu är hemmet ännu juligare. Det är mysigt! Jag längtar tills det är dax för julgranen att få pryda vårt hem. Nedan syns en del av dagens pyntning:


Jag har även gjort julgodis påsar idag. Jag tänkte att det kunde vara bra att göra dem klara inför nästa vecka då det väntar julgodisstökande här hemma. Mikael och jag ska göra julgodiset tillsammans. Riktigt mysigt! Jag har kanske sagt det tidigare men de två senaste jularna har jag gett bort julgodis till nära och kära. Och i år fortsätter traditionen. Det är en trevlig sak att göra tycker jag.

I år tänkte jag göra flera olika sorter. Men har inte bestämt mig riktigt för vilka. Men knäck blir det nog ganska säkert i alla fall. Om ni är intresserade av hur man gör sådana här påsar så finns beskrivningen HÄR. Väldigt enkla att göra!

1 kommentar:

  1. Vad fint ni har fått det..myyyysigt=) Inte lite gott med hemmagjorda godisar!!!! KRAM

    SvaraRadera