måndag 13 december 2010

God Lucia!

God Lucia!
Det var mysigt i morse med Luciatåget på dagis.
Det märks att det tar mer på mig att jobba på dagiset ju längre gången(gravid)jag är. Jag har nu jobbat en dag och känner mig helt slut i både kroppen och knoppen. Om de inte hör av sig imorgon tänkte jag ägna dagen åt att baka pepparkakor och göra dem fina med glasyr och sedan sätta snöre på vissa så att man kan hänga dem bland annat i julgranen. En pepparkaksdag, verkligen kul och mysigt!

Idag fick vi årets första julkort och det passade fint att få det på självaste Lucia.

3 kommentarer:

  1. jag är arbetslös just nu :p eller jag har pluggat i höst men räknar mig själv mer som arbetslös :P

    SvaraRadera
  2. Hehe ja det har blivit en del, men nu tror jag inte vi behöver mer förren Liten tittat ut. :)

    Vilket sött julkort! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för gissningen, många som gissat på just 3:dje tror jag - ska sammanställa listan sen ska det bli spännande att se när hon väljer att komma :D

    SvaraRadera