onsdag 8 december 2010

God middag och julklappstips 8 december


God middag!


I natt har jag fått en fin sömn. Grabben har sparkat på under natten men det känns som att jag kan komma till ro ändå. Det kanske bara är något tillfälligt men skönt var det i natt i alla fall. Idag ska jag ta och slå in julklapparna jag köpt. För att kunna göra det så ska jag först ner till Coop för att köpa juletiketter och julklappssnöre. Julklappspapper har vi redan köpt. Det ska bli kul och pyssla med julklapparna. Det är inte långt kvar nu. Snart är det lucia och sedan är det nästan bara en vecka kvar till jul.

Tänkte att jag kan ta dagens julklappstips i detta inlägg.
Något som är återkommande varje jul till herrar är kalsonger. En väldigt praktisk julklapp till din pappa,bror,partner eller någon annan man.



199:- på Frank Dandy.Frank Dandy har fri frakt till jul(Beställ senast 20 december för att få leverans innan jul)


3 pack för 99:- på Hm

1 kommentar:

  1. Jag tror också att det är just det, att man som förstagångsföderska ser alla smågrejer som stooora signaler som egentligen kanske inte betyder någonting utan är helt vanligt :D Och jag har faktiskt tänkt göra en sån där lista, men när borde den läggas upp? om en vecka kanske? eller nu? hehe :D

    SvaraRadera