torsdag 9 december 2010

Kärleken finns alltid med mig

En sak som både jag och min kära Mikael glömde bort var att dagen då vi varit tillsammans i 11 månader. På självaste andra advent var det! Det är inte långt kvar nu tills vi firar ett år (som egentligen känts som två år då vi förverkligat så många gemensamma drömmar på den tiden).

Tänkte visa en gåva jag gav Mikael när vi varit tillsammans kanske någon månad:

På denna kylskåpsmagnet(köpt på åhlens) så står det följande text:

To the world you may be just one person;
but to one person you may be the world


Tänk att jag kunde träffa Mikael som är så lik mig och som är så rätt för mig och får mig att må så bra. Jag vill dela många många många år till med honom och jag vet att han känner likadant. En dag gifter vi oss, du och jag älskling.

2 kommentarer:

  1. Jag har precis firat med en apelsin + massa massa vitt "skal" haha :D Sambon är iväg på julbord så det är ju lite tråkigt, men aksnek ska gå iväg till kiosken och köpa mig något gott - det är jag värd (om jag orkar ge mig ut i kylan) :D

    SvaraRadera
  2. Åh underbart när man känner att man hittat den rätta. Exakt som du skriver känner jag med ;)

    SvaraRadera