fredag 3 december 2010

Julgran och julklappar


Förra årets gran hemma hos min Mormor.

Nu är det äntligen helg. Vad härligt att få sova ut ordentligt och få umgås med sambon. I helgen blir det shoppingrundor för oss. Imorgon ska vi låna Mikaels föräldrars bil och åka till ställen vi inte kommer till utan bil. Bland annat ska vi åka till IKEA, Rusta(där vi ska handla en liten gran) och Willys. På söndag blir det en tur till Bromma Blocks och då ska vi handla årets julklappar.

Jag tycker att det är otroligt skönt att ha det gjort tidigt i december så slipper man stressa bland alla andra som handlar senare och jag kan istället njuta av glögg,julmusik, bakande m.m. Vi tar nog även en fika på Bromma, skönt att ta det i lugn takt och sedan måste jag sitta ibland för jag får kramp i magen och ont i ryggen av att gå för lång stund. Jag tror helgen kommer att bli en toppenhelg och skönt att inte umgås med någon annan än Mikael just denna helg. Vissa helger måste man bara få vara tillsammans med varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar