onsdag 1 december 2010

Lite dåliga värden

Godkväll!

Förra veckan var jag till barnmorskemottagningen i Gamla Stan och gjorde ett ämnesomsättningsprov. Det var en kvinna som ringde från labbet idag och berättade att värdena var lite dåliga nu under graviditeten. Därför skrev hon recept på medicin som jag ska äta under graviditeten för att sedan sluta med dem när lillgrabben är ute. Ska hämta ut dem snarast så får vi se om värdena blir bättre.

Nu har vi en annan adventsljusstake framme. Fick denna av farmor i namnsdagspresent. Pappa hade med sig den på första advent i söndags.

Annars har jag haft en bra dag på arbetet och det har varit pyssel av olika slag. Fick även med mig mat från lunchen som jag och Mikael ska äta ikväll. Vad skönt att slippa laga mat! Lyxigt! Middagen ikväll blir köttfärslimpa, potatismos, sås och lingonsylt. Mums!

1 kommentar:

  1. Hm, nåt sånt har jag inte gjort och inte heller test för graviditetsdiabetes, varför är det så tro..? Hoppas värdena blir bättre då! Superfin ljusstake, och vilken god mat ni ska äta! Var länge sen jag åt det, måste göra det någondag ;)

    SvaraRadera