tisdag 21 december 2010

Julafton är det om några dar

Hej! Idag känns det bättre. En sten lättade från mitt hjärta under förmiddagen. Väldigt skönt! Idag ska vi ta och klä julgranen. Just nu håller älsklingen på med att städa och jag tänkte tvätta lite bebiskläder om en stund.

Imorgon ska jag handla de sista julklapparna nere på Bromma Blocks. Jag får nämligen min första lön imorgon från dagiset. Vilken lycka! Jag ska handla julklappar till Mikael och jag skulle vilja köpa så mycket. Men jag ska välja ut några saker till honom. Spännande och se vad det blir imorgon. Det ska bli mysigt och gå och välja ut just till honom!

I lördags glaserade jag pepparkakor. Vissa av dem ska få hängas upp i granen i kväll.

3 kommentarer:

  1. Ja, så tycker jag också - någon eller några dagar innan julafton :) Vad fina pepparkakor du gjort, kommer ju bli en riktig sagogran om du hänger upp dem!!

    SvaraRadera
  2. Åh va underbart med lön - jag får också men besviken på summan.. :( Men men, några kronor extra är alltid uppskattat...

    SvaraRadera