torsdag 12 maj 2011

Dagens äventyr

God morgon!
Dagen har startat bra här. Vincent sov hela natten utan avbrott för mat mellan 22-07. Jag hoppas detta fortsätter! Min pappa har sagt att jag och min bror sov hela nätter from att vi var några månader så jag hoppas att det är så för Vincent med. Vilken tur jag har i så fall! Idag ska jag och Vincent träffa Therese och hennes Ameah. Tanken var att ha picknick men i nuläget ser det ganska molnigt ut. Vi får se vad vi hittar på, kanske solen tittar fram mer och vi kan ha picknick i alla fall. Det ska i alla fall bli väldigt roligt att ses igen!

Dagens bebis


Redo för dagens äventyr.

4 kommentarer:

  1. Låter som att ni kommer ha en bra dag! Håller tummarna att solen tittar fram på er :)

    SvaraRadera
  2. En himla söt dagens bebis :D Tack för idag gumman! Det var verkligen supertrevligt med en heldag så här. Fler såna röstar jag för :D

    Massa kramar från oss!

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt de vore med hela nätter, Alice är inte riktigt där alla nätter men några, annars nöjer hon sig med sin nattflaska vid 23/00 och de kan jag leva med ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja, inget roligt att känna sig krasslig, men det är bättre nu. Tror det är pollen som plågar mig lite också.
    Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera