måndag 2 maj 2011

Fixat på balkongen



God kväll på er!
Förra veckan så höll jag på och fixade och planterade på balkongen. Jag har även köpt balkongmöbler ett så kallat "cafe set". Billigt och väldigt fint. Det jag planterade var en tomatplanta, mynta,citronmeliss och rosmarin. Mumsigt! Jag köpte även en miniblomma som ska pryda bordet tillsammans med ett ljus på ett fat. Bordet är inte monterat ännu och det är fler saker jag tänkt att fixa med på balkongen så jag har inte färdiga bilder på resultatet men ovan är lite försmak av vår balkong. Framöver ska jag nog införskaffa en jordgubbsplanta, jag älskar verkligen bär!

1 kommentar:

  1. Vi måste också köpa balkongmöbler, men jag har inte bestämt mig för om vi ska köpa sånt där caféset eller ihopfällbara stolar och bord.. Hm.. Cafésetet verkar såå mycket skönare att sitta i ;) Härligt att plantera lite själv :)

    SvaraRadera