torsdag 19 maj 2011

Många nya människor i mitt liv


God morgon!
Morgonen här är molnig men vädret ska bli bättre framåt lunch har jag sett på prognoser. Idag ska vi iväg på picknick jag och Vincent. Vi ska träffa mammorna Therese, Johanna och Sara och deras bebisar Ameah, Alva och Charlie. Alvas mamma har jag träffat när hon var gravid men jag har aldrig träffat varken Alva eller Sara med hennes Charlie. Det ska bli väldigt trevligt att träffas! Tänk vad många nya människor jag får träffa nu. Det är en väldigt stor lycka för mig! Med mig till picknicken har jag tunnbrödsrullar med lufttorkad skinka, vie smoothies och Ananas mineralvatten. Gott!Jag kanske går in på Lidl i Sundbyberg och köper någon frukt eller jordgubbar också. Får se!

Hoppas ni får en solig dag hos er!

4 kommentarer:

  1. Så mysigt med picknik! Hoppas ni får en bra dag tillsammans :)

    SvaraRadera
  2. Superroligt tycker jag också med nya (och gamla) mammavänner! Hoppas ni får en härlig dag! :)

    SvaraRadera
  3. sv: jaha okej, Jo jag misstänkte att någon nära släkting först får barnet om det går..Tack för ditt svar! :)

    SvaraRadera
  4. okej =) men då kanske det kan ha varit en liten fördel i alla fall att ha läst mycket psykologi på gymnasiet =)

    SvaraRadera