fredag 20 maj 2011

I sommar blir det smakportioner

God kväll!

Vad shopping det vart idag! Både före och efter Bvc, jag tänkte visa er i morgon här på bloggen. På Bvc var det bara jag och två andra på massagen denna gång. Idag gick vi igenom armar och bröst och armar var lite komplicerat då Vincent spände sig i dem. Vår Bvc sköterska pratade även om sommarens kommande smakportioner för våra små. Jag tycker att det ska bli roligt att se Vincent börja smaka på riktig mat! Tänk på måndag har han redan levt i 2 månader. Om det går så här fort så är han snart 1 år. Min lilla pojke!

Gårdagens lilla kille på promenaden.

Ikväll ska vi äta riktigt god mat. Det blir inbakad fläskfile med potatis, precis det vi åt dagen innan igångsättningen. Så det kommer nog alltid vara en speciell rätt för mig.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Spännande att se vad du shoppat ;) och vad god mat ni ska äta. Själv ska jag värma på lite ris och köttbullar som ligger i kylen :P Oskar är ju på jobbet :/ Hoppas allt är fint med er! Kram

    SvaraRadera
  2. så söt!! och tiden går så fort; jag minns när Elliot var 4 månader och vissa i föräldragruppen börjat med smakisar. Kändes sp overkligt och vi kom inte för oss att börja förrän han var ett halvår, haha. Men huvudsaken de är intresserade så är det ju bara kul ;)
    kram

    SvaraRadera