söndag 15 maj 2011

En heldag


Vincent och pappa hemma hos Vincents farbror.

Igår blev det fullt upp hela dagen. Vid lunch var jag och Mikael på Vedugns pizzerian i Alvik, där tog jag en kycklingsallad som var toppen. Sedan bestämde vi oss för att besöka Mikaels bror med familj. På kvällen grillades det korv och sedan avslutades kvällen med att se Eurovision contest med dipp och grönsaksstavar till. Väldigt trevligt! Idag tror jag att vi ska iväg och träffa min pappa. Det var några veckor sedan så han tycker nog Vincent är helt annorlunda nu. Det ska bli trevligt!

Vincents kusin Anton som är 9 år hade bäddade ner honom så gulligt igår.

2 kommentarer:

  1. Mysigt det ser ut!

    ja, det ska bli jättekul att ses! Hoppas på att vädret vänder tillbaka bara. Och jag hoppas att min lilla gnällbebis kan vara glad och nöjd en stund när vi träffas, just nu är det mest bara sova/äta/gnälla/prutta+gnälla som gäller.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt det låter och vad gullig kusin han verkar ha! ;) Här kollade vi inte på eurovision, tycker inte de är bra låtar med hehe :) Kram

    SvaraRadera