tisdag 17 maj 2011

En unge i minuten

God morgon!
Jag kan tänka mig att många av er som läser denna blogg sitter och tittar på En unge i minuten på måndagskvällarna. Jag och Mikael gör likadant. Första gångerna vi tittade försökte vi föreställa oss hur det skulle vara att gå igenom en förlossning tillsammans. Nu när vi tittar så minns vi tillbaka på den 22 mars då vi gick igenom det och självklart den 23 mars 00.56 då vi fick se Vincent för första gången. Om jag ska beskriva det på något sätt så skulle det vara att bestiga Mount Everest. Att föda och att gå igenom en förlossning tillsammans är som att bestiga det största berget i världen . Men ändå räcker inte dessa ord till. Men en sak är säker det finns inget som kommer att vara större än att bli förälder. Det är det största.

Vincent 2-3 timmar gammal. Första bilden ni fick se av min lilla gladis som jag kallar honom när han är glad hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar