fredag 20 maj 2011

Svar på kommentar

Erika:
"Jag har fått för mig att du har bott i Örebro och jag "letar" (kan man säga så?) efter en bra kurator här i Örebro.. Om din kurator finns i Örebro, har du lust att säga vad hon heter och vart hon finns i sådana fall? Jag har hittills bara lyckats träffa dåliga kuratorer.."

Svar: Jag har bott i Örebro mellan 2008-2010. Jag studerade första året på socionomutbildningen i Umeå och sedan flyttade till Örebro där jag fortsatte studera socionom och slutförde min examen. Min kurator hette Leila och jag började träffa henne efter kontakt med en läkare på Tybble vårdcentral. Hon hade sin mottagning på Olai Petris vårdcentral på Norr. Hon är verkligen toppen! Måste även tillägga att det är starkt av dig att fortsätta söka efter en kurator efter att bara ha mött dåliga. Hoppas du får kontakt med henne. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar