måndag 9 maj 2011

Ny vecka

God förmiddag! En väldigt god sådan!

Det här med sömn är något som är ett återkommande ämne i mammabloggar. Även hos mig. Denna natt sov Vincent mellan 22-06, 8 timmar i sträck!Då blev det mat sedan somnade han om till 09. Väldigt uppskattat av både mamma och pappa!

En luftballong jag tog kort på från vår balkong igår.

Denna vecka ska jag och Vincent på tre stycken träffar. På onsdag blir det promenad igen med mammorna från föräldragruppen på bvc. På torsdag ska vi träffa Therese och Ameah igen, kanske det blir en picknic igen om det bjuds på bra väder.På fredag ska vi på babymassage på bcv då det även blir vägning och mätning av Vincent(spännande!).Jag skulle gärna hitta på något idag med men jag vet inte riktigt vad.

3 kommentarer:

  1. Åh, så skönt. Njut av sömnen så länge den varar. Imorgon kan det bli annorlunda =)

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja det var spännande och en riktig liten knubbis hade hon blivit:) Det hade varit jättekul med bloggträff men har för mig att vi är bortresta datumet du skrivit, eller vilket var det? Mailen är iaf: offiss@hotmail.com, man vet aldrig om det blir ändrat, eller om det blir fler träffar!

    SvaraRadera
  3. Det är så jag har tänkt att göra med, känns mer rätt att pumpa eller ge ersättning om man ska ta något... Men än så länge är jag inte speciellt sugen på alkohol, är så rädd att man ska bli bakis... Hua hemska tanke ;)

    SvaraRadera