måndag 30 maj 2011

Pad thai och sömn

Godmorgon. Att sova hela nätter fortsatte här hemma. Vincent ligger fortfarande och sover och klockan är 10, han har de senaste dagarna sovit 12 timmars pass. Från 22-10 i sträck(utan mat). Helt otroligt tyckte jag första gången det hände!

Igår åt jag Pad thai. En thailänsk rätt som jag ätit de senaste gångerna det blivit thaimat. Oh vad gott det är! När jag köper thaimat så gör jag det på Banthai Fastfood som ligger på Vidängsvägen 12 i Traneberg. De har mestadels take away och det är supergott och bra pris för att vara i Stockholm. En rätt kostar 85 kr. Jag rekommenderar verkligen stället för andra som bor här i Stockholm.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Jag har tydligen haft krångel med min mail, igår trillade alla mail in och jag såg ditt mail ang. bloggträffen.

    Dessvärre så kan jag inte komma då jag redan har andra planer som jag inte kan avstyra. Jätte trist! :( Hoppas på fler träffar framöver.

    Kram kram.

    SvaraRadera