tisdag 10 maj 2011

Gener

Sedan jag och Mikael fick Vincent har vi oftast fått höra att han är lik mig. Att han har mitt hår det finns det ingen tvekan om eftersom jag har väldigt tjockt hår. Näsan har han fått av mig och tänka sig att redan vid Ultraljudet såg jag att han skulle få min näsa och då vägde han bara kring 500 gram, liten plutt. Hans ögon har han fått från sin pappa tycker jag. Sedan är Vincent väldigt lik sin morfar och det är väldigt roligt!

Vincent drygt en månad



Morfar under 1 år

5 kommentarer:

  1. Åh det är så kul när man ser likheter från en generation tillbaka :) jag kan tycka att Ameah är lik min mamma ibland!

    Verkar som att vädret håller i sig :D Vad vill du göra på torsdag?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller absolut med att han är lik sin morfar! ;)

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det roligt att se att de liknar oss bebbarna! Häftigt! :) Kul att han är lik morfar också :D

    SvaraRadera
  4. Vilken fin header du fått =)

    Tyvärr är vi inte ensamma om den där jävla ångesten....

    Jo då, med minibebis är det bara bra och jag mår super =)

    SvaraRadera
  5. haha vad kul, så lika!! Jättefin header du gjort!

    SvaraRadera